Välkommen till min blogg!

10.01.2022

Hej!

Vad kul att du har hittat hit! Jag heter Jenny och tog i höstas (efter en utmattningsresa) steget att säga upp mig för att istället jobba med min dröm. Hur resan framåt ser ut är inte helt tydligt men jag vet att den innehåller second hand-inredning och sen hur det utvecklar sig återstår att se. Det är spännande och om jag får välja jobbar jag gärna med olika hjärteprojekt som entreprenör många år framöver.

Jag vill nå ut med den, av mig, utvalda second hand-inredningen så då tänkte jag att i dessa Coronatider måste en webshop vara det bästa sättet. Jag startade med en onlinekurs, 'Starta din e-handel' hos en inspirerande tjej som heter Jennie/Digitalentreprenher. Jag har också fått äran att gästa hennes podd för att prata om just uppstartandet av webshopen. Det är just det som är det spännande med att vara egenföretagare, man vet inte vad för förfrågan eller kittlande grej som dyker upp härnäst, jag älskart!

Jag hoppas i denna blogg kunna inspirera er med DIY-tips när jag upcyclar något jag fyndat på second hand, eller varför det är så kul med unik second hand som inte alla har och också att berätta om värdet i att få ärva saker. För just det sistnämnda värmer mig varje dag när jag ser något hemma som min farfar snickrade till mig eller mormors gamla porslin jag gärna njuter mitt te i,  jag har ett lite lätt galet te-missbruk. Men mer om det och gammalt fint porslin en annan gång.

Ha det gott tills vi hörs och återigen varmt välkommen hit!

Kram Jenny

Jenny Lindkvist - Västerås, Sverige
Alla rättigheter reserverade 2022
Skapad med Webnode Cookies
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång